onsdag 14 september 2011

En mycket dålig dag.

Vaknade med en otrolig huvudvärk,ont i magen,frös och svettades.Allmänt sjuk alltså.Åt lite frukost och tog några tabletter och går och lägger mig igen.Precis när jag höll på att somna så ringde telefonen,men jag orkade inte prata.Sov väl en dryg timma  och då jamade Sarah så högt så hon väckte mej.Jag kände mej betydligt bättre ,så jag steg upp och Sarah blev tyst. Då gick Sarah och lade sej.Nästa varje morron så skall hon ha upp mej.Jamar och jamar,tills jag går upp och då är det bra.Men gubben får sova hur länge som helst.Men eftermiddagen blev ganska bra ändå.Målade fönstret invändigt och tar resten i morron.
Måste plocka upp alla nerfallna grenar också,för imorron skall gräset klippas och det kan inte ligga en massa grenar på gräsmattan då.
Bilden förställer en liten ödlebebis.Riktig söt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar