tisdag 6 september 2011

Nu är jag arg!!!!!!!!!!!

Var hos min 92-åriga mor på hemmet igår.Där står två stora brev från Statistiska Centralbyrån i Örebro.Jag såg rött!!!!!!De sänder ut enkäter som min senildementa mor skall svara på.Jag har skickat tillbaka två brev och trots detta kom det mer.Då ringde jag och fick tala med chefen.Berättade för honom att min gamla mor inte kan svara på något sådant:Hon känner inte igen sin egen dotter,man förstår inte vad hon lallar om.Det förstod han då i alla fall.Men det sista han säjer är att jag kan väl fylla i enkäten med vad jag tror hon upplever?????????Vad är det då för vits med statistiken.Nu skickade jag i alla fall tillbaka båda breven igen och kommer det fler,så skall jag polisanmäla dom för trakasserier.Någon måtta får det väl vara i samhället ändå.Det är min åsikt och den står jag för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar