fredag 11 november 2011

Nu är dom NÄÄRA!! Zlatan satan




Ja nu är dom verkligen nära.Vilka då undrar du kanske?

Jo VILDSVINEN,de har bökat precis utanför min trädgård i kohagen.Måtte mitt staket hålla dom utanför.Jag vill inte ha hjälp med min gräsmatta utav dom.Olustig känsla,vetskapen om att de varit så nära.Jag har inte sett dom,skönt att slippa gå ut när det är mörkt i alla fall.
Livet är fullt av överraskningar.Idag gick min TV sönder,först snöade det alldeles förskräckligt(på TV.n alltså)sedan blev hela bilden knallröd.Undrar just vad det är för färg på den nästa gång jag knäpper på den.
Blir till att åka till Motala imorgon och investera i en ny.Kanske ingen högfärd,Tv.n var säkert 15 år gammal så det var väl inget annat att vänta.Vad kommer härnäst?Spisen kanske?Ja den som lever får se.

Allt detta förbaskade gullande med Zlatan.Nu har han skrivit en bok också.Tur han hade en spökskrivare för han kan säkert inte skriva själv.Guldbollen fick han också i år igen.Hur dålig fantasi har dom som utser vinnaren egentligen????Han kanske hade mutat dom?Han spelar ju mest utomlands.NÄÄ,sluta med denna otroliga gudadyrkan av Zlatan.
Du skall inga andra gudar ha jämte mig.Är det inte så det står i bibeln,tror inte det var Zlatan som dom menade.
detta är min åsikt och den står jag för,så får alla andra tycka precis vad dom vill.
Fredagsmys på er allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar