tisdag 6 december 2011

GENOM MINA ÖGON.

Räven sover,räven sover i kohagen utanför mitt hus.Den låg där i nästan en timma,så jag hann få tag i kameran och ta kortet från rummet på övre våningen,inte illa.Det här var i mars 2011.
Med lite fantasi ,tycker jag att det här ser ut som ett öga på ett stort urtidsdjur.Jag har mycket fantasi när jag går i skogen.Ser kanske lite annorlunda på naturen än vad andra gör.
.Har haft fototutställning ,som jag gett namnet,
GENOM MINA ÖGON.
Där visar jag prov på mycket konstiga saker i naturen,som jag har sett det.Skall sätta ut en del bilder här framåt.

Det här behöver man ingen fantasi att se att det är ett kraftigt rotparti på ett träd.Men visst är det häftigt?Naturen är helt fantastisk.Vi måste respektera den och vara tacksamma mot MODER JORD.
Stanna upp på din promenad och se dig omkring.varje litet grässtrå är ett underverk,ja listan kan bli lång.Visa respekt mot naturen och MODER JORD,som ger oss så mycket vackert alldeles gratis.Gå ut i naturen och njut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar