torsdag 12 januari 2012

Höstrusk!

Bild på mitt lilla hus.
Nyårsafton 2009 så hade vi så här mycket snö och jag minns att det var riktigt kallt.2010 hade vi över en meter snö,så då såg vi inte staketet engång.Idag blåser det nästan storm och regnet vräker ner med en otrolig styrka.Passade på att köra ut bilen,så kanske smutsen kan regna av lite.Blir ju mycket lera på bilen eftersojk jag bor vid en grusväg.Däremot är det noll med salt i smutsen,alltid en positiv sak.Måste se det positiva i allt.Som idag t.ex,det kunde ju ha snöat istället och hur mycket snö hade inte det blivit?Tack o lov att det regnar.Undrar just hur länge vi får behålla el och tele den här gången.
Idag har jag tillverkat ett armband, som faktiskt blev riktigt fint.Ibland får jag inspiration och då är det bäst att passa på.Annars är det stickning som gäller för tillfället.

                                                     VAR HÄLSAD MODER JORD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar