tisdag 17 juli 2012

Det bästa mor hade,satte sig på bordet.


Så har han gått och lagt sig igen.Min sambo har varit sjuk från och till i snart två månader.Inget roligt alls.Frukost minns jag inte när vi åt tillsammans längre.Skall till läkaren igen(för tredje gången) på tisdag,kanske hans sjukdomssymtom kan bero på hans tidigare arbete.Får väl höra vad dom säger om det.
Själv är jag i full fart,har städat hela nedervåningen idag och i morgon tar jag resten.
Min goa ragdoll Sarah följer mig som en hund.Går jag uppför trappan så kommer hon och jag kan gå upp och ner många gånger och hon följer med varje gång,som en liten hund.Men jösses vad full av bus hon är.Idag hade hon rivit ut en massa servetter ur servettboxen som står på bordet,Hon älskar att bära runt på mina garnnystan och allt möjligt annat.Hon har en väl sliten leksaksmus,som för tillfället är hennes allt.Kastar man iväg den,så hämtar hon den och vill att man skall kasta iväg den igen.Den leken kan vi hålla på med nästan hur länge som helst.Bra motion för henne.men det värsta är att jag tröttnar fortare än hon.Hon älskar att bli kammad.Jag behöver bara ta fram kammen,så kommer hon och hon sitter stilla hela tiden.Att man bara kan älska en katt så himla mycket.
Var rädda om varandra:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar