måndag 19 mars 2012

MEN VADÅ!!!!!!!!!!!

Vilket oväder vi hade nu på morgonen. Först gick strömmen och sedan kom världens orkanbyar tillsammans med snö. Det dånade så man kunde tro att det var 20 helikoptrar i luften. Jag har en dålig ask, som skall sågas ner, så fort som möjligt eftersom den har en stor spricka i stammen.Väntade att den skulle falla ner i vilken sekund som helst.(Det blinkar i strömmen).
Ringer Vattenfall för att felanmäla och får till svar att det går bra att gå in på deras hemsida och anmäla felet.Jaha,men hur skall det gå till då?Modemet behöver ström och jag har ingen täckning på min mobil.Tänk vad beroende man är av elektriciteten.Man kan knappast göra någonting,inte ens använda toan,eftersom det behövs ström för att pumpa upp vatten.
Denna dag har inte börjat bra.Vaknade vid 5.30 av världens kattslagsmål.Min Sarah skrek i högan sky,det var lilla monstret Stumpan som var elak igen.Vad gör man?De har levat ihop i 2 år och den mesta tiden är dom sams,men så ibland så ryker dom ihop.Ja det är alltid Stumpan som tar insiativet.Vet inte om hon är avundsjuk på något vis,men kan inte förstå varför.För det är alltid Stumpan som ligger hos mig på nätterna.Jobbigt när det blir så.

VAR HÄLSAD MODER JORD:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar