söndag 23 juni 2013

Så dansade älvorna.

Så dansade älvorna för mig på den riktiga midsommaraftonen.Var ute i natt och kände den trolska stämningen som bara en midsommarafton kan ge.Förstår inte varför dom skulle behöva flytta på midsommaraftonen?Då kan vi likväl flytta på julafton och nyårsafton också.Det är den 23 juni som vi har den kortaste natten och det kan inte myndigheterna rucka på.
Vädret var verkligen blandat,ena stunden sken solen och i nästa sekund så vräkte regnet ner.Skönt att ha en altan under tak,så man ändå kan sitta ute.
Min bror och hans kompis kom på besök,de brukar komma just denna söndagen och då blir besöket långvarigt.De kom strax före tio och åkte vid 17 tiden.Men tänk vad mycket man har att prata om egentligen.Mycket mycket trevligt.Blir alldeles varm inombords när jag tänker på mina två syskon,de är de underbaraste syskon i världen.Jag bara ÄLSKAR dom av hela mitt hjärta.Synd bara att vi bor så långt från varandra.Blir inte av att man träffas så många gånger,men när man gör det så måste man ta till vara på tiden.Kanske jag kan övertala honom att komma hit några dagar på semestern.Vi får väl se hur det blir med det.
Idag skiner solen och det glittrar så vackert i vattendropparna som dröjer sig kvar sedan regnet i går. 
Så är naturen nytvättad igen.
Var rädda om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar