söndag 30 oktober 2011

En helt underbar söndag.

Äntligen en toppendag.Jag har letat i snart sex månader efter min symaskinsväska och idag hittade jag den.Samtidigt som jag letade efter en annan väska,som jag också hittade.Vilken fantastisk utdelning,borde kanske köpa en lott också.Alla goda ting är tre säjs det ju.
Vilken undebar oktobermånad vi haft.Tycker det verkar som att årets månader har förskjutit sej en del.När jag var liten så hade vi snö i oktober, för det mesta i alla fall.
Igår satt vi på altanen och drack förmiddagskaffe.SKÖÖÖNT!!!
Men visst finns det smolk i glädjebägaren.Detta förbaskade ändrande på klockan.Nu är det mörkt redan klockan fem och vad har vi att vänta???Jo en attans seg novembermånad.Har aldrig tyckt om den månaden någon gång,kan vi inte stryka den helt i almanackan?Då blir det fortare jul och fortare vår.
Trots att det inte har varit så kallt,så har mössen letat sej in på vinden.Har fångat sex stycken på tre dagar.
En dag kvar av oktober och sedan är det natta.
Tjolahopp alla som inte skriver en enda kommentar.
Lite intresse vore ju roligt.ELLER HUR?
För jag vet att ni läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar